Més accessible, flexibilitat i accés al transport públic. Vehicles més petits que podran arribar amb més facilitat a totes les zones urbanitzades. Seran serveis flexibles i personalitzats, en el temps i en l'espai, integrats en la xarxa de transport públic. |
He fet el trajecte, curt, diumenge tarda, l'amabilitat de les persones que atenen als usuraris i la informació que donen és prou bona per entendre el funcionament de l'ÈRICA. El tríptic informatiu que faciliten al pujar al bus, del qual n'he obtingut la informació, potser és una mica optimista. S'obvien aspectes econòmics, el preu de fabricar l'ÈRICA és d'uns 250.000 euros, semblant al que costa un bus convencional, i només pot transportar dotze persones. No queda clar si el bus circularà amb personal de servei o sense. Si va acompanyat el cost torna a augmentar... La potencia, pot salvar forts pendents? pot circular per llocs sense asfaltar? està preparat contra el vandalisme? que passa en cas d'avaria o accident? La gira de presentació ha començat el 7 de setembre a Sant Cugat, i finalitzarà el 28 d'octubre a Vic, desprès d'haver visitat altres poblacions. Per saber-ne més podeu consultar la web de l'ÈRICA |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada