Powered By Blogger

dimarts, 5 de setembre del 2017

Tinc dèria de tu (cançoneta)




























Per carenes i avencs,
per boscos primerencs
tinc dèria de tu

A places i carrers,
a llocs fronterers,
tinc dèria de tu

Estabornit, a ple sol
sense consol
tinc dèria de tu

Dins el llit, arraulit,
sol a mitjanit
tinc dèria de tu

A mar gebrat,
a riu i llac glaçat
tinc dèria de tu

Cansat, ratat, capat,
llagat, nafrat, tacat,
tinc dèria de tu

Com peixos abissals
i crancs infernals
tinc dèria de tu

Per baumes i cingleres,
en temps de cireres
tinc dèria de tu

A l'espai sideral
dins la nau espacial
tinc dèria de tu

Com gos petaner
i gat rialler
tinc dèria de tu

A cap de Creus,
a Vic i Reus
tinc dèria de tu

Content i calent
un clau ardent
tinc dèria de tu

A pagès, a ciutat,
a l'era i el terrat
tinc dèria de tu

D'Alcanar a Colera,
de Tremp a Calella
tinc dèria de tu

A trenc d'alba
i hora glauca
tinc dèria de tu

Per cimals vigorosos
i racons escabrosos
tinc dèria de tu

A coll Pregon,
i tot l'entorn
tinc dèria de tu


(continuarà...)


Marcel Albet Guinart

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada