Powered By Blogger

dissabte, 1 de setembre del 2012

Casa Vídua Marfà

Casa Vídua Marfà - 1901-1905 Arqte. Manuel Comas i Thos - Pª de Gràcia, 66 - Barcelona

Claraboia del vestíbul principal
Finalment les pluges han esbandit el paisatge. Fa bo de sortir. Torno a Ciutat, al centre. Per enèsima vegada  passo pel davant d'aquesta casa del passeig de Gràcia, la casa Vídua Marfà. Molts turistes hi entren i surten, s'hi  retraten. Faig de turista, hi entro, mai ho havia fet, pujo les escales, poc abans d'arribar a la primera planta aixeco el cap, meravella, veig aquesta immensa claraboia triangular. 

Conclusions: per molt que caminem a Ciutat, per molt repetim itineraris, o potser per això mateix, sempre descobrim allò amagat, sempre una troballa inesperada, gran o petita, mai creuem el mateix carrer com mai creuem el mateix riu. Es aconsellable de tant en tant aixecar el cap i mirar amunt (en compte) de ben segur que veurem coses sorprenents, curioses o divertides. Sovint penso en fer un inventari fotogràfic d'aquestes visions. Seria una feina infinita. impossible, inútil. Potser per aquestes raons tinc ganes de fer-la.  

5 comentaris:

  1. Tens raó. Hi passo cada dia i mai se m'ha acudit entrar-hi.

    ResponElimina
  2. Fa dies que no publiques, m'agrada llegir els teus posts

    ResponElimina
  3. Quina raó! M'encanta aquesta casa i jo sóc de les que faig de turista i la fotografio...segons la llum canvia la claraboia :).
    L'altre dia vaig fixar-me amb els detalls de la façana que són també increibles.
    Quina sort que aquesta feina sigui infinita :)

    ResponElimina
  4. En podries fer una tria i publicar algunes de les fotos, de ben segur que ens agradaran

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marcel, ho he de fer....a veure si em desencallo de l'estiu :)

      Elimina